Kontakt

Jesteśmy do Twojej dyspozycji
od pon - pt od 9:00 - 20:00

kontakt@camibero.pl

NIP: 79 720 701 50
REGON: 383819223




Bo wszystko czego chcesz jest tuż przed tobą I widzisz,
jak niemożliwe staje się prawdą I żadne ściany nie mogą Cię już zatrzymać

rozpocznij podróż

 Regulamin

Data dodania: 29 czerwca 2022

WARUNKI OGÓLNE

Regulamin określa zasady zamawiania zaproszeń oraz elementów uzupełniających, zwanych dalej PAPETERIĄ, prezentowanych na profilu instagramowym dostępnym pod adresem www.instagram.com/camibero.pl na stronie Facebook w zakładce zwanej “sklep” pod adresem www.facebook.com/pg/CamiberoZaproszenia/shop lub jako projekt indywidualny podlegający pod indywidualną wycenę.

Podmiotem odpowiedzialnym za realizację zleceń oraz właścicielem CAMIBERO jest podmiot gospodarczy CAMILOCA Studio Graficzne Karolina Byliniak. Zarejestrowany pod adresem Daszewice 22, 05-622 Belsk Duży, woj. mazowieckie, POLSKA. REGON: 383819223 NIP: 7972070150.

Sprzedaż PAPETERII odbywa się drogą elektroniczną w formie umowy zawieranej na odległość, pomiędzy składającym zamówienie, zwanym dalej KLIENTEM, a usługodawcą, zwanym dalej CAMIBERO.

CAMIBERO oferuje projekty:

gotowe tzn. wydrukowane i ozdobione według specyfikacji danego zaproszenia. CAMIBERO zastrzega sobie prawo do pozostawienia pewnych elementów do samodzielnego złożenia przez KLIENTA jeśli istnieje duże ryzyko uszkodzeń podczas transportu. KLIENT jest informowany o tym przed wysyłką oraz o tym w jaki sposób złożyć zaproszenie. Podstawowa opcja wysyłki nie uwzględnia kompletowania zaproszeń czyli wkładania kart zaproszenia, wkładek ect. do odpowiednich kopert. Taka usługa jest dodatkowo płatna

lub pliki do druku (bez możliwości edycji) do samodzielnego wydrukowania w drukarni lub w domu. Nie dotyczy specjalnych ofert, gdzie projekt jest darmowy.

Zamówienie zostaje złożone przez kupującego mailowo i stanowi ofertę kupna. towaru oferowanego za pośrednictwem profilu instagramowego www.instagram.com/camibero.pl oraz strony Facebook www.facebook.com/CamiberoZaproszenia/.

Każdy KLIENT jest zobowiązany do zapoznania się z niniejszym Regulaminem. Nieznajomość Regulaminu nie zwalnia KLIENTA z przestrzegania zawartych w nim zasad. Niniejszy regulamin jest udostępniony stałe na stronie Facebook w zakładce “notatki” oraz wysyłany każdorazowo wraz z umową. 

§1 

ZASADY SKŁADANIA ZAMÓWIENIA  

Zamówienie Klient składa mailowo na adres kontakt@camibero.pl określając w nim rodzaj wymaganej usługi (projekt ze wzoru / projekt indywidualny) oraz szczegóły realizacji. 

Mail z przesłanym zamówieniem i jego potwierdzenie przez CAMIBERO jest formą umowy, świadczącą o podjęciu zobowiązań przez obie strony. Zamówienie uznaje się za potwierdzone w momencie przesłania wszystkich wymaganych dokumentów na dany moment i zaksięgowania wymaganej wpłaty na koncie CAMIBERO. KLIENT otrzymuje mailowe potwierdzenie przyjęcia zamówienia.

Termin realizacji zlecenia jest zawsze podawany podczas wyceny i liczony jest od momentu przesłania potwierdzenia przelewu oraz danych potrzebnych do wypełnienia zaproszenia (data, miejsce, nazwiska gości ect.) W przypadku braku wpłaty zaliczki w ciągu 5 dni roboczych, zamówienie zostaje anulowane. 

Zamówienie obejmuje projekt pliku do druku lub projekt pliku do druku i realizację (wydruk / ozdobienie). Przed przystąpieniem do druku, KLIENTOWI zostają mailowo przesłane wizualizacje do weryfikacji (pliki w formacie .JPG) zwane dalej PROJEKTEM. Projekt zostaje zatwierdzony przez KLIENTA na etapie projektowym. 

Istnieje możliwość wykonania próbnych zaproszeń jako proof za dodatkową opłatą.

Papeteria wykonywana jest według projektu graficznego zaprezentowanego KLIENTOWI do akceptacji wraz z dodatkami, które zostały uwzględnione w wycenie. 

Standardowo pliki źródłowe są własnością CAMIBERO i nie są udostępniane KLIENTOWI jako pliki otwarte / źródłowe chyba, że ustalono inaczej.

Praca nad zaproszeniami rozpoczyna się w momencie, kiedy KLIENT prześle niezbędne dane do wykonania zaproszenia oraz po zaksięgowaniu wskazanej wpłaty. Można przyspieszyć ten proces poprzez wysłanie potwierdzenia przelewu.

§2 

CENY I WARUNKI PŁATNOŚCI

Ceny wykonania zaproszeń i dodatków są szczegółowo opisane na stronie Facebook w zakładce zwanej “sklep” pod adresem www.facebook.com/pg/CamiberoZaproszenia/shop Ceny nie podlegają negocjacjom. CAMIBERO zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian w cenach.

Zapłaty można dokonać przelewem bankowym bądź gotówką przy odbiorze osobistym pod adresem Daszewice 22, 05-622 Belsk Duży. 

Dane do przelewu takie jak numer konta, dane firmy, kwota i tytuł przelewu są podawane do informacji KLIENTA po złożeniu zamówienia.

Dane do przelewu:

Nr konta: 37 1050 1777 1000 0097 1628 7405 (ING Warka) 

CAMILOCA Karolina Byliniak

Daszewice 22, 05-622 Belsk Duży

Na prośbę KLIENTA możliwe jest wystawienie faktury VAT.

§3 

PAPETERIA 

Elementy papeterii składane ręcznie mogą się nieznacznie od siebie różnić. CAMIBERO zobowiązuje się dołożyć wszelkich starań, aby elementy robione ręcznie były wykonane na jak możliwe najwyższym poziomie.

Gotowe wzory mogą podlegać modyfikacjom takim jak zmiana koloru, zmiana fontów, zmiana rozmiarów ect. i są one dodatkowo płatne.

Kolory poszczególnych elementów przedstawionych na zdjęciach i projektach mogą nieco odbiegać od rzeczywistych barw. Może wynikać to ze źle skalibrowanego monitora oraz z faktu, że monitor wyświetla przestrzeń barwową RBG a kolory CMYK (czyli te drukowane) tylko symuluje. Rozbieżności te nie mogą być podstawą do rozpatrzenia pozytywnie reklamacji.

CAMIBERO zastrzega, że w przypadku dużego odstępu między zamówieniami zaproszeń i dodatków, odcienie elementów użytych do zaproszeń i dodatków mogą się nieznacznie różnić. Kolory wstążek czy folii używanych do papeterii zamawianych od jednego producenta mogą mieć różny odcień w zależności od numeru partii na co CAMIBERO nie ma wpływu.

CAMIBERO zastrzega sobie prawo do zmiany rodzaju papieru do wydruku zaproszenia jeśli nie jest on już dostępny. O zaistniałej sytuacji KLIENT jest niezwłocznie informowany i jeśli nie wyraża na to zgody to wpłacona kwota za realizację jest zwracana na konto KLIENTA w ciągu 14 dni roboczych. 

CAMIBERO zastrzega sobie odmówienie realizacji projektu jeśli narusza on własność osób trzecich. 

CAMIBERO zastrzega sobie prawo do publikacji w internecie wszystkich swoich realizacji oraz opatrzenia własnym logo wszystkich projektów swojego autorstwa.

§4

ZAPROSZENIA

Nie obowiązuje minimalny nakład zamówienia dla zaproszeń. Projekt może być wykonany już od jednej sztuki natomiast wyceny podawane są do konkretnej wielkości zamówienia (przeważnie 40 sztuk.). Mniejszy nakład podlega indywidualnej wycenie. 

Zaproszenia składają się z wersji podstawowej i elementów dodatkowych. Zamówienie może być podzielone np. na 20 zaproszeń w wersji podstawowej i 20 zaproszeń w wybranym dodatkowym stylu. 

Ceny zaproszeń oraz elementów dodatkowych można sprawdzić w sklepie facebookowym CAMIBERO. Ostateczna wycena jest zawsze wysyłana drogą e-mail do KLIENTA po dokonaniu zapytania ofertowego. W takim momencie ma on prawo do akceptacji i wtedy uruchamiane są kolejne procedury, lub rezygnacji z dalszej współpracy. Wycena wysyłana na e-mail jest aktualna przez 14 dni. Po tym czasie może ulec zmianie. 

Zamówienie zaproszeń można złożyć na gotowy wzór podany w sklepie na facebooku CAMIBERO lub na projekt indywidualny. Nie obliguje to KLIENTA do zamówienia późniejszych dodatków na wesele.

Przy zamówieniu projektu indywidualnego KLIENT może zdecydować się na: projekt do druku (wtedy wysyłane są pliki do wydruku we własnym zakresie) lub na pełną realizację czyli projekt + wydruk i ozdabianie. Pliki źródłowe w wersji elektronicznej nie są przedmiotem sprzedaży.

O terminie realizacji Klient jest informowany przez e-mail. Zazwyczaj wynosi on:

a) 5 dni roboczych na edycję / przeróbkę pierwszej wersji gotowego wzoru 

b) 7-16 dni roboczych na pierwszą wersję projektu indywidualnego 

c) 4 dni robocze na wprowadzenie każdej poprawki (max 2 poprawki. KLIENTA obowiązuje termin 2 dni roboczych od momentu otrzymania wizualizacji na wnioskowanie o poprawienie elementów)

d) 7-40 dni roboczych na realizację

e) 1-2 dni robocze na dostawę lub 1 dni na odbiór osobisty

W przypadku braku możliwości realizacji zamówienia w standardowym terminie z przyczyn niezależnych, CAMIBERO poinformuje KLIENTA o nowych możliwych terminach realizacji.

Standardowe zaproszenia są bez personalizacji i ich treść nie wymaga wpisania konkretnego imienia i nazwiska. CAMIBERO może wykonać personalizację karty zaproszenia (chyba, że technologia to wyklucza), pozostawić linię do wpisania imienia i nazwiska gościa lub stworzyć zaproszenie bez zwracania się do konkretnej osoby.

Istnieje możliwość wykonania dodatkowej wersji językowej zaproszeń na podstawie przesłanego tłumaczenia przez KLIENTA.

Podczas zamówienia należy przemyśleć ich liczbę. Dobrą praktyką jest zamówienie kilku zaproszeń dodatkowych z miejscem na wpisanie nazwiska gościa oraz jednej kopii pamiątkowej. Po etapie realizacji, dodruk zaproszeń jest możliwy ale nieekonomiczny i ich cena jest dużo wyższa niż przy pierwszym zamówieniu. 

 

§5

 DODATKI ŚLUBNE

CAMIBERO wykonuje dodatki do własnych projektów, do gotowych projektów KLIENTA oraz według zamówień indywidualnych.

KLIENT nie ma możliwości zamówienia plików do druku dla dodatków. Musi być to usługa kompleksowa czyli projekt + wydruk. 

Na stronie sklepu na facebooku są określone ceny oraz możliwe warianty dla dodatków weselnych. Niektóre elementy wymagają minimalnego nakładu. 

Zamówienia KLIENT dokonuje poprzez e-mail (kontakt@camibero.pl) i wypełnienie formularza zgłoszeniowego. 

Termin: Należy zamówić dodatki minimum 4 tygodnie przed datą ślubu. Można zamówienie złożyć dużo wcześniej, a na tę parę tygodni przed ceremonią dopiąć szczegóły np. nazwiska gości na winietkach / tablicy / menu. Jeśli KLIENT zna już pewne elementy i one się już nie zmienią do wesela, dobrą praktyką jest je już powoli kompletować np. etykiety na wódkę lub numery stołów / etykiety na słodki stół. Takie elementy można wykonać wcześniej ale nie później niż 4 tygodnie przed planowanym ślubem. 

Ilości i rodzaje dodatków podanych w formularzu zamówienia są wiążące. Zmianie względem formularza może ulec jedynie liczba winietek i na nie jest wystawiana osobna faktura.

Przed rozpoczęciem prac należy wpłacić 50% kwoty z faktury oraz przed wysyłką kolejne 50%. Nie ma możliwości wysłania paczki za pobraniem. 

§6

DANE DO PROJEKTÓW

Do realizacji zamówienia niezbędne są dane (treści, nazwiska, wierszyki ect.), które KLIENT ma obowiązek przesłać do CAMIBERO. CAMIBERO używa tych danych tylko do realizacji zamówienia i nie przekazuje ich osobom trzecim bez wyraźnej zgody KLIENTA. 

Dane do zamówienia należy przesłać w formie możliwej do kopiowania np. pliku tekstowym (.word, .pdf) na email kontakt@camibero.pl 

Treści należy sprawdzić przed wysłaniem czy nie ma w nich błędów. Imiona i nazwiska gości powinny być odmienione w takiej formie w jakiej narzuca treść zaproszenia. 

Jeśli treści nie zostaną nadesłane w ciągu 24h od dokonania pierwszej wpłaty, to każdy kolejny dzień zwłoki wydłuża czas realizacji. 

Dla zaproszeń i dodatków przysługują osobne terminy przesyłania danych. 

§7

AKCEPTACJA PROJEKTU OZNACZA BRAK MOŻLIWOŚCI WPROWADZENIA ZMIAN DO PROJEKTU

Każdy projekt przed przystąpieniem do realizacji, zostaje przekazany KLIENTOWI w formie podglądów, aby zweryfikował treść. To do KLIENTA należy sprawdzenie treści zaproszeń i dodatków pod względem błędów ortograficznych, interpunkcyjnych, merytorycznych i językowych. Należy go sprawdzić nawet wtedy, kiedy w przesłanym pliku do realizacji błędów nie było. CAMIBERO nie bierze odpowiedzialności za przeoczone błędy w tym źle odmienione nazwiska gości. 

Inna wersja językowa zaproszeń wykonywana jest na podstawie przesłanego tłumaczenia przez KLIENTA. CAMIBERO nie ingeruje w przesłane teksty (czy to polskie czy obcojęzyczne).

Po akceptacji przez KLIENTA projekt zostaje wysłany do druku. Od momentu akceptacji nie można wprowadzać zmian. W sytuacji wykrycia błędu należy niezwłocznie powiadomić CAMIBERO. Być może uda się zatrzymać produkcję, natomiast w większości przypadków jest na to mała szansa. Reklamacja błędów po akceptacji plików na których błąd wystąpił, nie będzie rozpatrywana pozytywnie.  

§8

PRÓBKI TOWARÓW

Istnieje możliwość zamówienia próbki wybranego zaproszenia i dodatków, które dadzą obraz na to jak wygląda zaproszenie w rzeczywistości. Koszt wysyłki to:

a) zaproszenie (komplet) – 25 zł

b) menu (1 szt.) – 16 zł

c) zawieszki (2 szt.) – 10 zł

d) numer stołu / słodki stół (1 szt.) – 13 zł

e) winietki (1-3 w zależności od kolekcji) – 10 zł

CAMIBERO oferuje próbki zaproszeń wyłącznie z losowymi danymi. Niektóre elementy z jednej strony mogą mieć np. numer stołu a z drugiej hasła do słodkiego stołu. W personalizowanym produkcie dla KLIENTA tak nie ma i jedna karta dotyczy jednego tematu (czyli w przykładowej sytuacji KLIENT otrzyma osobno karty do słodkiego stołu i osobno karty z numerami stołów).

Próbki z personalizowanymi danymi podlegają indywidualnej wycenie.

Aby zamówić próbki należy złożyć zamówienie mailowo na adres kontakt@camibero.pl. W treści e-maila KLIENT wpisuje konkretne zaproszenia i dodatki (maksymalnie można wybrać 3 kolekcje), które go interesują. CAMIBERO w odpowiedzi wysyła podsumowanie i dane do przelewu. Dopiero po zaksięgowaniu wpłaty na koncie CAMIBERO, zamówienie zostaje zrealizowane. Nie ma możliwości wysłania przesyłki za pobraniem.

§9 

WYSYŁKA ZAPROSZEŃ

Wysyłka ZAPROSZEŃ realizowana jest  poprzez firmę INPOST (do wyboru kurier lub paczkomat) lub jako odbiór osobisty pod adresem Daszewice 22, 05-622 Belsk Duży.

Wysyłka jest darmowa.

Czas dostawy nie jest wliczany do czasu realizacji i z reguły wynosi 1-2 dni robocze. 

CAMIBERO wysyła zamówienia w pełni opłacone tzn. kwota musi zostać zaksięgowana na koncie CAMIBERO. Nie ma możliwości nadania przesyłki za pobraniem.

Przesyłkę należy otworzyć w obecności kuriera i spisać protokół szkody w sytuacji, kiedy wystąpią uszkodzenia lub braki towarów. Jest to warunek reklamacji w przypadku kiedy reklamacja dotyczy uszkodzenia produktu. 

Podane ceny i terminy obowiązują dla wysyłki na terenie Polski. 

§10

WYSYŁKA PRÓBEK

Wysyłka PRÓBEK kolekcji realizowana jest  poprzez firmę INPOST (do wyboru kurier lub paczkomat) lub jako odbiór osobisty pod adresem Daszewice 22, 05-622 Belsk Duży.

W przypadku przesyłki INPOST, koszt wynosi 25 zł (maksymalnie 3 kolekcje).

Wysyłka zamówienia następuje w ciągu 2 dni roboczych. Czas dostawy z reguły wynosi 1-2 dni robocze. 

CAMIBERO wysyła zamówienia w pełni opłacone tzn. kwota musi zostać zaksięgowana na koncie CAMIBERO. Nie ma możliwości nadania przesyłki za pobraniem.

Podane ceny i terminy obowiązują dla wysyłki na terenie Polski. 

§11 

REKLAMACJE I ZWROTY 

CAMIBERO zobowiązuje się do dostarczenia KLIENTOWI produktu zgodnego ze złożonym zamówieniem.

Ręcznie wykonywane elementy papeterii mogą się od siebie nieznacznie różnić, i nie mogą być przedmiotem reklamacji. CAMIBERO zobowiązuje się dołożyć wszelkich starań aby ręcznie wykonane elementy były na możliwie najwyższym poziomie.

CAMIBERO nie przyjmuje zwrotu zamówień ponieważ produkty są w pełni personalizowane i przygotowywane według specyfikacji dostarczonej przez KLIENTA.

Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta Dz.U.2014 poz. 827 ze zm., prawo do odstąpienia od umowy w terminie 14 dni nie obejmuje umowy w której przedmiotem świadczenia jest produkt nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji konsumenta lub służący zaspokojeniu jego potrzeb a do takich należą produkty sprzedawane przez CAMIBERO.

W przypadku uszkodzeń lub braków towarów KLIENT może dokonać reklamacji zamówionych produktów w terminie 7 dni od daty doręczenia paczki na podstawie protokołu szkody sporządzonego w obecności kuriera. W przypadku odbioru osobistego, należy sprawdzić towar w obecności Karoliny Byliniak i w jej obecności zgłosić reklamację. 

CAMIBERO zastrzega, iż zdjęcia towarów prezentowanych w Internecie mogą nieznacznie odbiegać od rzeczywistego ich wyglądu np. w zakresie ich kolorów lub rozmiarów, i nie stanowi to podstawy do złożenia reklamacji. Aby mieć pewność co do jakości towaru, należy zamówić próbkę lub próbny wydruk.

CAMIBERO może odmówić uwzględnienia reklamacji w przypadku:

a) różnic kolorystycznych między wydrukiem rzeczywistym a tym prezentowanym na monitorze KLIENTA. Różnica może wynikać z różnych ustawień monitora, która błędnie odwzorowuje przestrzeń barwową CMYK, a na którą CAMIBERO nie ma wpływu.

b) podważenia treści lub elementu PAPETERII (w tym kolor, wielkość fontu, rodzaj papieru). Projekty przed realizacją są wcześniej wysyłane do akceptu KLIENTA i po akceptacji nie ma możliwości ich zmiany. 

c) literówek, błędów interpunkcyjnych, ortograficznych i merytorycznych. CAMIBERO nie ma obowiązku sprawdzania tekstów wysyłanych przez KLIENTA. To po stronie KLIENTA jest zwrócenie uwagi czy np. nazwiska zostały poprawnie odmienione.

CAMIBERO zobowiązuje się uwzględnić reklamację w przypadku, kiedy: 

a) wydrukowany projekt nie odpowiada temu, na który KLIENT udzielił akceptu 

b) wymagana jest zmiana papieru lub innego elementu z przyczyn niezależnych od CAMIBERO na którą to KLIENT się nie zgadza.

c) lub w trakcie transportu uległ uszkodzeniu, co potwierdza protokół szkody sporządzony w obecności kuriera.

O problemach należy powiadomić CAMIBERO w ciągu 7 dni od dnia odebrania zamówienia oraz w tym samym czasie odesłać błędny towar na adres Daszewice 22, 05-622 Belsk Duży. Koszty wysyłki reklamowanego towaru ponosi KLIENT.

Reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni roboczych od momentu otrzymania przesyłki z odesłanymi produktami. 

W sytuacji pozytywnie rozpatrzonej reklamacji, CAMIBERO zobowiązuje się do poprawienia projektu w możliwie najkrótszym czasie i wysłania towaru do KLIENTA. Koszty związane z poprawką ponosi CAMIBERO.

§12 

ODSTĄPIENIE OD UMOWY  

O rezygnacji KLIENT zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić CAMIBERO w formie wiadomości e-mail w terminie 14 dni od złożenia zamówienia. Za moment złożenia zamówienia uznaje się moment, w którym KLIENT wpłacił podaną kwotę oraz podesłał pliki potrzebne do rozpoczęcia pracy projektowej. 

Nieopłacenie ustalonej kwoty w ciągu 5 dni roboczych automatycznie anuluje zamówienie. 

Poniesione opłaty przez KLIENTA podlegają zwrotowi na konto KLIENTA tylko w przypadku, kiedy CAMIBERO nie przystąpiło jeszcze do prac projektowych. Termin zwrotu wynosi do 14 dni roboczych.

W sytuacji kiedy CAMIBERO rozpoczęło już realizację zlecenia, wpłacona kwota nie podlega zwrotowi, ponieważ stanowi zapłatę za wykonaną pracę projektową.

W przypadku opóźnień występujących nie z winy CAMIBERO, CAMIBERO zastrzega sobie prawo do odmówienia bądź do wstrzymania realizacji zlecenia. O zaistniałej sytuacji KLIENT jest niezwłocznie informowany drogą e-mailową.

 

§13 

ZASADY OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH 

KLIENT w chwili składania zamówienia wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez CAMIBERO, zgodnie z obowiązującymi przepisami, a w szczególności z ustawą o ochronie danych osobowych oraz ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną.

Udostępnione dane osobowe służą jedynie do poprawnego wykonania zamówienia. Nie są one udostępniane osobom trzecim bez zgody KLIENTA.

CAMIBERO zastrzega sobie prawo do wykonania zdjęć oraz nagrań gotowych realizacji w celach marketingowych, ale z zachowaniem środków ostrożności, tzn. z wymazaniem danych wrażliwych lub z podmienieniem ich na dane fikcyjne.

§14

POSTANOWIENIA KOŃCOWE

Regulamin wchodzi w życie z dniem 17 lipca 2020.

Niniejszy Regulamin wysyłany jest do każdego zamówienia wraz z umową drogą elektroniczną w formie .PDF, która umożliwia jego pobranie, utrwalenie i wydrukowanie. Dla zamówienia obowiązującym Regulaminem jest ten, który został dostarczony drogą elektroniczną w momencie składania zamówienia. 

Sprzedający zastrzega sobie prawo do zmian Regulaminu. 

W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem, obowiązują przepisy kodeksu cywilnego.

CAMIBERO prosi o uszanowanie prawa autorskiego i o nie kopiowanie wzorów. Zdjęcia umieszczone na profilu instagramowym www.instragram.com/camibero.pl lub na facebooku www.facebook.com/CamiberoZaproszenia mogą być publikowane na innych profilach / katalogach / reklamach z pominięciem uzyskania bezpośredniej zgody jedynie w przypadku wyraźnego oznaczenia autora. W tym przypadku camibero.pl

Podane ceny w regulaminie są cenami brutto.

NEWSLETTER

Zapisz się do naszego newslettera, aby otrzymać powiadomienie o specjalnej ofercie i nowościach w naszym sklepie.