Zdjęcia: Adobe Stock
Jeśli potrzebujesz pomocy, w jaki sposób wypisać zaproszenia, zajrzyj do tego artykułu.
W sytuacji, kiedy zaproszenie jest personalizowane, potrzebujemy – jako wykonawca zaproszeń, listy gości w wersji digital z nazwiskami w takiej formie, jakiej mają znaleźć się na zaproszeniu. Jeśli nazwiska gości mają znaleźć się tez na kopercie to potrzebujemy dwóch osobnych list.
Program
Listy najlepiej przygotować w Google docs (dokumenty). Jest to darmowy program online przypisany do każdego konta Gmail. Posiada m.in. takie funkcje jak:
- sprawdzanie pisowni
- automatyczna numeracja
- zapis do pdf
- dostęp online z kilku urządzeń jednocześnie
Innymi programami mogą być
- Microsoft Word
- Google Sheets (arkusze)
- Microsoft Excel
Uwaga: dwa ostatnie nie sprawdzają błędów.
Formatowanie
Dla zmniejszenia ryzyka popełnienia błędu. Jedna linia listy to jedno zaproszenie:
np. 28. Jana i Kasi Kowalskich
Warto używać automatycznego numerowania, ponieważ przy każdej zmianie numeracja się aktualizuje. Jeśli robimy to ręcznie, bardzo często gubimy pozycje i ostateczna liczba zaproszeń różni się od tej rzeczywistej.
Sprawdzanie błędów
Przed wysłaniem należy dokładnie sprawdzić błędy. Nasz umysł jest bardzo sprytny i nawet jak w wyrazach są przestawione litery, to nadal potrafimy dopowiedzieć sobie poprawną formę wynikająca z kontekstu. Dlatego najlepiej sprawdzać listę od końca (najpierw nazwisko a później imię).
Jako firma nie ponosimy odpowiedzialności za wszelkie błędy i literówki wynikające z błędnie napisanej listy.
Wprowadzenie korekty i poinformowanie o tym nas
Czasami bywa tak, że do listy gości online zostały wprowadzone zmiany po udzieleniu zgody na realizacje. W takiej sytuacji należny z nami niezwłocznie się skontaktować, aby wprowadzone zmiany zostały uwzględnione w projekcie.